Kommentarer:

1 annelie:

woho ja spräcker nollan grattis till mig :D hiihi nej men tack för att du delar med dig utav musiken intressant och se vad du gillar...kramis

Svar: Japp den nollan knäckte du =). Grattis till dig. Tack så mycket, tänkte mest slänga upp lite gammal och ny musik jag gillar, har en blandad smak =). Kramis
Polly

2 Emelie Andersson:

alltid kul med lite musiktips :)

sv: ja alla var snygga :)

Svar: Alla e ju inte nya direkt, gammal rock hihi. Tack =)
Polly

3 Pega Naajarzadeh:

Nu har jag öppnat min blogg igen. Tvungen o polisanmäla en människa först!!! Kram fina du

Svar: Oj det lät dramatiskt. Är det någon som stör dig på bloggen kan du blocka ip adress och kommentarerna ju 😀. Tack då vet jag. Kram
Polly

4 MADDISENJ.SE:

Rock är alltid en bra idé :D Jag tränar alltid till Avenge Sevenfold, Slipknot, Nickelback och några andra sköna rockers :D

5 Siri |Diabitfit|:

Gammal som ny..älskar rock, så bra tips :D

6 Bambi:

Ååh gamla klassiker <3

svar: Nej ingen är sjuk som tur var. Men ja.. det är svårt att berätta A utan att berätta B. På något sätt har jag behov av att skriva det - men blir lite dumt eftersom det inte bara påverkar mig

Svar: Hihi ja =).
Jag förstår, hoppas du mår bra i alla fall. Kramis
Polly

7 CamillaEsi:

Härliga klassiska låtar :)

Kram<3

Kommentera här: