Polly och Sandra diskuterar

 
 
Jag och Sandra har nu dragit i gång ett samarbete, efter en lång tids kontakt via bloggarna.
 
Vi tänkte diskutera och ta upp ämnen som ni får välja. Vad vill ni att vi ska diskutera?
Diskussionen kommer att komma upp på fredag. Kom på några ämnen som ni tycker är intressanta. Du som kommer på det ämnet som vi väljer ut, blir självklart länkad i våra bloggar.
 
Vi kommer att dra två ämnen, ett från Sandras blogg och ett från min. Kommentera gärna det ni vill se i bådas bloggar.
 
 
Let's go

Kommentarer:

1 Amanda CL:

Åldersgräns på sociala medier och bloggar, är det bra eller dåligt? (asså då menar jag hur gammal man ska vara för att få bli medlem på olika sidor och så)

sv: Tack :D Känner mig faktiskt riktigt stolt som kom på det, nu gäller det bara att komma ihåg och använda dem också :P

jag har varit på gastroskopi och det va ett litet tvetydigt svar på den och de tog lite prover i magen som antagligen inte kommer visa nåt men de tog det för säkerhets skull. Nu ska jag få kallelse till röntgen så hoppas på att det kan ge mer klarhet!

kramar

2 Netti Starby:

Vilken rolig ide ni har kommit på! Intressanta ämnen har jag många men just det här med självkänsla och självförtroende. Hur man bygger upp det, tips och råd. Hoppas jag var tydlig med det jag menar? Kram på er

3 annelie:

livs filosofi
barndom
livets stora rädsla
självkänsla

hoppas ni hittar något intressant att diskutera ..kram

4 Ebba:

Feminism eller ideal hade varit roligt att läsa! :D

5 Gabriella:

Såå himla roligt!! Har skrivit några ämnen på Sandras inlägg, ska bli såå spännande att läsa!! Kram

6 jcp.blogg.se:

Kommentera om dagens sjukvård!

7 Tilda Barkselius:

Jag kommenterade på Sandras blogg men kan skriva samma här också.
-Feminism
-Barnuppfostran nu och när ni var små (dvs hur iPad används som leksaker nu el dyl)

8 Anonym:

Vad tycker ni om föräldrar som låter sina barn ha tidiga med internet att göra o skapa Facebook eller unga tjejer som 12 åring skriver bloggar om sådana saker som inte en 12 åring ska göra plus föräldrar . / pega
Www.pegelin.blogg.se

9 Caroline:

Vad kul!! Jag har tyärr inga roliga idéer men jag hoppas ni hittar på något intressant :D

10 ajlimullersandvik.blogg.se:

döden, universum, stereotyper...

allt Är kul .)

11 Siri |Diabitfit|:

Kul idé :D
Tips kan vara:

-Hur bloggvärlden ser ut.
-Veganism
-Feminism
-Ideal
-Tränings/hälsohetsen.

12 ♀ Sara Ben's ♀:

Feminism!
Djurrätt!
Utbildning!
Neuropsykiatriska nedsättningar!
Ekologisk mat!
Miljö överlag!:D

13 Martina:

Vilken kul idé! Tycker att de som har kommenterat tidigare kom med jättebra förslag. Kram

14 Carina Marianne Holst:

Vad roligt!! Kan vara kul att diskutera olika kulturer och hur lätt det är att missuppfatta varann genom dem..Kram!

15 Amanda Eriksson:

Men så kul!!

16 Tilda:

Åh vad roligt!!! :)

17 JoJo:

vad roligt att ni har ett samarbete på gång tillsammans! :)

sv; nej tyvärr ska jag inte börja jobba för bloggen :P men det är ett inlägg uppe på bloggen nu om vad det är ;) kram

18 sandra.:

Ska bli så kul att arbeta tsm med dig!
Nu kan vi äntligen slå ihop våra kloka huvuden hahahahahahaa

Svar: Ja men eller hur även om detta tar sån fruktansvärt lång tid, mycket bestyr och vi är duktiga. Tack och detta ska bli super skoj. Kramis
Polly

19 Bambi:

åååh vad kul!! 2 av mina favoritbloggar slår sina kloka huvuden ihop :D Hmmm ... många ämnen som jag först tänkte på har redan skrivits så jag får väl fundera på någonting nytt. Typ... Yttrandefrihet och era tankar om hur folk använder sig av det som ursäkt för att vara dumma.

Svar: Vad gullig du e, tack så hemskt mycket. Kram
Polly

Kommentera här: