Tröttsamt Polly

Hej mina godingar.
 
För ovanlighetens skull tänkte jag faktiskt göra ett vanligt inlägg, visst är det lite tröttsamt att bara läsa om min uppväxt hela tiden? Känner mig som en tjatig upprepande radio, som en radio plåga.
 
Mitt liv är ju inte skit även om det är det jag lyfter hela tiden, jag vet inte men tanken är väl att på något sett inspirera er eller dem som sitter/suttit i samma sörja. Detta är ju ingen tycka synd om mig blogg.
 
Tösen mår i alla fall bra även om mycket tråkigheter har varit så har också mycket fina och roliga saker hänt, och kommer att hända. Jag är nöjd med mitt liv men skulle vilja skrota min mage och få en ny, tror ni jag kan ringa vårdcantralen och fråga om en ny mage? Jag menar hjälpen man får är ju kanoners hahaha.
 
För övrigt har vädret ändå varit väldigt bra, några skurar hit och dit men övervägande fint, i all fall i min stad.
 
 
Med lite härliga promenader i naturen.
 
 
Har ni haft en bra sommar än så länge, med vädret och allt?
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Hos mig har det varit en väldig variation mellan solsken och spöregn med åska. Men förhoppningsvis blir det bättre till helgen :-D Kram

2 Days by Johanna:

Inget kul med problem med magen, vad är det för problem du har? Har med haft en del själv nämligen

Svar: Det är ju min IBS som krånglar. Har stressat väldigt mycket och haft problem som lös och hård mage. Värkar from hell, men det släpper ju efter ett tag. Dricka mycket vatten och röra på sig fungerar bäst =). Ajdå vad tråkigt. Vad har du haft för besvär? Kramis
Polly

3 Caroline:

Jag tycker inte att det är tröttsamt! Tycker att det är kul att läsa dina inlägg =) fina bilder på dig!

4 Lovisa (wildisland):

Har också problem med magen, så hittar du något sätt att byta den så är jag all ears!

Svar: Vi kan ju kolla upp det och ge varandra tips annars =). Kramis
Polly

5 Misstossequeen:

Jag tycker inte det är tröttsamt! <3

Svar: Kul att höra :) Kram

6 ddianasliv.blogg.se:

Vilka härliga naturbilder! Även om jag tror att du verkligen stöttar och inspirerar många med dina andra inlägg också! Tycker med andra ord absolut att du ska ta åt dig av mitt förra inlägg.

Socionom är det jag sökt. Jag vill jobba med utsatta barn och kom fram till att en sådan utbildning blir en bra grund och så nära det jag vill göra det går att komma. :)

Svar: Tack för dina fina ord. Jag försöker i alla fall =).
Ååå vad roligt för dig, håller tummar och tår att du kommer in. Klart det är en bra grund. Kramis
Polly

7 Malin:

Sv: Ja, det var toppen! :)

Hoppas att magen blir bättre snart!

8 Eva`s blogg:

Magen är trist att ha problem med :( trött nej då intressant att läsa om det du delar med dig av :) vacker är du så ha det gott kramen

9 sandra.:

Så fin bild på dig verkligen =)
och härliga bilder, vart är den där fina bron? den har jag aldrig sätt hahaha. Hoppas det blir bättre med magen, kram <3

10 Erica:

Heh, fråga om en ny mage skulle vara kul om det gick! Eller en ny vad-som-helst som liksom inte funkar helt som man skulle vilja.

Du är jättefin på bilden, förresten! <3

11 Emelie Andersson:

Så fin du är :)

sv: ja jag är supernöjd! :)

12 Gabriella :

Åh såå fint, hoppas att magen blir bättre!!

13 CAMILLAESI:

så fin du är och vad bra att ditt liv är bra ;-)
vad trist med magen bara :/

14 Anonym:

Du är inte tråkig för du ger oss mycket o även förståelse. Massor kärlek/ Pega
Www.pegelin.blogg.se

15 trisiaa:

åh så fin du är!

16 linah:

fina du! <3

17 Bambi:

Tycker absolut att du inspirerar med dina inlägg om din uppväxt. Mig har du i alla fall hjälpt enormt mycket :) Men "vanliga" inlägg är ju också nice.

Du är förövrigt SÅ fin!

Svar: Vad glad jag blir, kul att höra. Även om jag inte ger så många mirakel tips så kan det räcka med lite i gen känning. Tack söt. Kram
Polly

Kommentera här: