Hamam

I mellan varven försöker jag att se till att jag får lite roligheter inplanerat på mitt schema, det behövs annars går jag under.
 
Nyligen fyllde jag hela 31 år, omg vad tiden går fort, känns inte som det var länge sedan jag var 20 år. Jag fick en hamam i present, en riktig lyxig sådan. Satt i ångbastu i nästan en timme, följt av massage, skrubb, lödder och en himla avkoppling. Nu ser jag tio år yngre ut, eller det kanske var ett önsketänkande.
 
Ska väl se till att få mitt barr till hår klippt och färgat snart, vilken tur att jag fick det i present också. Jag färgar och klipper aldrig mitt hår hemma, det gjorde jag som yngre och det slutade med ett torrt och skadat hår, som jag nu har reparerat i tio år. Samtidigt som frisören är väldigt dyrt och inget roligt att lägga pengarna på. Nu fick jag en omgång gratis så det tackar jag för.
 
Mycket jobb på schemat och jag försöker uppdatera när jag har lust och tid.
 
Hoppas ni mår bra? Är det någon som har varit på hamam? Vad tyckte ni i så fall?
 
 
 Bilden är lånad från nätet.
 

Kommentarer:

1 Emelie Karlsson:

Vad mysigt det ser ut på bilden!

2 sandra.:

Men åh grattis till dig i efterskott fina du :) hoppas du hade en bra födelsedag=)

Och så skönt det låter med det där, jag har aldrig varit på det :) men kan tänka mig att det verkligen är avkopplande <3 kram fina du

3 Siri |Diabitfit|:

Grattis i efterskott :D

4 CAMILLAESI:

vad kul, grattis i efterskott fina du 💕

5 Anonym:

Eftersom hamam kommer från iran först så är det bästa men det gäller i sverige hitta dem som kan göra det. Mjut gumman/ pega
Www.pegelin.blogg.se

6 N:

Vad härligt!

7 Petra Olsson:

Grattis i efterskott tjejen:) hamam låter så härligt men tyvärr jag har jag aldrig bokat in mig på detta.Låter superhärligt kramar

8 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Åh, låter som bra grejer! Grattis i efterskott! Hoppas du blir nöjd efter frisören! :)

9 Caroline:

Åh vad nice!! Grattis till dig :D snart min födelsedag också men jag blir "bara" 24 ;)

Svar: Grattis till dig också =)
Polly

10 Tisa:

Grattis i efterskott! :)
En dum fråga kanske, men vad är hamam?

Sv; Jo det är skönt med en mindre lägenhet.




Svar: Det är att man sitter i en bastu, sedan få man lägga sig på en marmorplats med värme och sedan får man massage och lödder och grejer, svårt att förklara men jätte skönt. Kram
Polly

11 Släpp taget. följ flödet:

Grattis i efterskott! :D Kul att pyssla om sig själv lite, speciellt när det är gratis! ;) Kram

12 Natalie Honkonen:

Ååh, grattis i efterskott!

13 annelie:

åh men en grattis är aldrig fel ;)har aldrig prövat hamam ...låter spännande kram

14 Eva`s blogg:

Grattis i efterskott snäckan ...åh va det ser härligt ut :) stor kram å fin lördag

15 Amanda Lindstrand:

skönt att klippa och färga hår!

16 N a t h a l i e:

wow vilken bild! Såå underbart de ser ut där :)

Kommentera här: