Fredag och en fråga till er

Hej smurfisar.
Nu har jag varit borta ett tag, en liten semester från allt. Det är himla skönt. Dock ligger bloggen i bakhuvudet och spökar hela tiden. Tänkt på er. Hoppas ni har det bra?
 
Nu tänkte jag ta lite hjälp av er, eller fråga en sak. Skulle ni vilja att jag tog upp ett särskilt ämne, i så fall vad? Vad skulle ni vilja veta mer om? Kom i håg att ni får ställa vilken fråga ni vill eller be mig att skriva om ett ämne ni vill, låter det kul? Om det blir en del frågor eller ämnen kommer jag att se till att skriva om alla jag får och givetvis länka dig/er på min sida. Skriv gärna en sak eller ett ämne.
 
Det skulle vara himla roligt. Vill dock säga att feminism är inget jag kan och det är väl i stort sett det ända ämne jag inte kan tycka till om. =)
 
Det avslutas på söndag.
Bilden är lånad från nätet.

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

Hej hopp ..tänkte att det är inte lönt att titta in till dig då du har pause/semester :) så dyker du upp :) va kul o välkommen tillbaka hoppas allt är bra med dig snäckan ...skall fundera kram å fin fredag

Svar: Hihi vad söt du e. Tack. Jag mår bra hur mår du? Kramis
Polly

2 Amanda:

Kul att du är tillbaka! :)

Svar: Tack så mycket =). Kramis
Polly

3 Ann :

Skulle gärna vilja höra dig väga in om sociala medier och hur dom påverkar samhället. Positivt och negativt typ.

Svar: Tack så mycket för ämnet, har ett sådant inlägg i utkastet, kan göra om det lite. Kram
Polly

4 Siri |Diabitfit|:

Jag skulle tycka det vara roligt att läsa om vad du tycker om den rådande tränings och hälsohetsen :D

5 Lovisa (wildisland):

Åh, vill komma på något riktigt bra! Hmm.. det här måste jag få tänka lite på.

6 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Skönt att ta semester ibland :)

7 Gabriella :

Det skulle ha varit roligt om du skrev om drömmar och framtiden, kram fina du och härligt att du är tillbaka!!

Svar: Det kan jag absolut göra =). Tack så mycket tjejen. Kramis
Polly

8 Petra Olsson:

Skönt med semester kommer inte på något du är så duktig själv att lägga ut inlägg 💞

Svar: Ja det var behövligt. Tack så gullig du e. Kramis
Polly

9 Netti Starby:

Vad kul att du är tillbaka och jag kan inte komma på något nytt du borde skriva om. Jag gillar alla dina inlägg som kommer från ditt hjärta :-D Kram

Svar: Tack så mycket vad gullig du e =). Kramis
Polly

10 Eva`s blogg:

God morgon önskar dig en fin morgon & en skön lördag fina du kramen

11 Bambi:

Skönt att få ta en liten semester och skönt att du är tillbaka. Behöver alltid få ta del av dina kloka ord. Kommer inte på något ämne att tipsa om just nu, men får återkomma om jag kommer på något

Svar: Så söt du e hihi. Tack så mycket. Kul att du tycker det. Kramis
Polly

12 CAMILLAESI:

hmm det är ju många hetta ämnen just nu. Det hetaste är ju polisens våld, men det kanske inte något du vill göra ett inlägg om

Svar: Hmm inte hört eller läst så mycket om det, mena du mest i USA?Kramis
Polly

13 N:

Är alltid dålig på att komma på saker att diskutera om haha!

14 ♀ Sara Ben's ♀:

Jag skulle uppskatta ett inlägg om din brors schizofreni och hur det har påverkat dig. Jag känner själv en nära som har schizofreni, så jag skulle tycka det var intressant om du skulle vilja skriva om det.

15 Kattis:

Välkommen tillbaka!:) hmm ämnen...jag skulle gärna se ett inlägg om resor...typ bästa och sämsts resan du gjort och varför det blev så!:) kram

Svar: Kul att du tycker det =). Det kan jag absolut göra. Kram
Polly

16 Linnea Aurora:

Älskar alltid att läsa om böcker, filmer och musik!!

Svar: Ska se vad jag kan göra. Något lägger jag nog upp. Kramis
Polly

17 MADDISENJ.SE:

Kul att du är tillbaka!

18 Släpp taget. följ flödet:

Härligt med semester :D Jag är lite nyfiken på vad du tänker kring alkohol. Normalt, onödigt? Varför dricker vissa massor medan andra aldrig dricker?

Svar: Tack så mycket för det ämnet, jag ska se vad jag kan göra för inlägg =). Kramis
Polly

19 sandra.:

Hej på dig vännen och så spännande här kommer ett ämne!

Youtubers, diskutera vad du tycker om det, och vilka du följer osv osv.

Kram och kul att du är tillbaka verkligen :D:D



20 Emelie Andersson :

Gärna lite sanningar och utmaningar om dig själv :) tycker sånt är så roligt :)

Kommentera här: