Svar på min frågestund (del 4)

 Har du någon drömresa du vill göra?
Jag vill göra en sor resa till Japan, försöka se hela landet.
 
 Vad är viktigast för dig ?
Hälsan är viktigast för mig faktiskt, utan den, inget liv. Dålig hälsa gör att livskvaliten blir sämre givetvis. Jag vill vara frisk och hålla så länge jag kan.
 
 

Var vill du vara om 5 år?
Jag ska ha en partner, köpa en stor lägenhet både i Sverige och utomlands. Jobba med det jag verkligen vill. Jag har många planer vet ni hahaha.

Har du många vänner?
Jag har många bekanta och få nära vänner, och det trivs jag med.

Gråter du lätt?
Ja det gör jag, jag är väldigt blödig. Gråter till både lycka och tråkigheter. Dock inget jag alltid visar, men är jag ensam gråter jag som ett litet barn.
 
 

Favorit godis?
Jag äter nästan aldrig godis, men innan mens blir jag sugen på choklad, annars är jag en chips tjej. Grillchips är så gott, men tyvärr inte så nyttigt.
 
Det bästa / sämsta med att blogga?
Det bästa är att jag får ur mig väldigt mycket känslor och att jag får bra respons i från er så klart. Alla fina kommentarer. Det sämsta är när min inspiration försvinner, när tiden i bland inte räcker till.
 
 Om du var ett träd, var skulle du vilja bli planterad?
Då skulle jag vilja vara en palm på Madagaskar hihi.
 
Bilderna är lånade från nätet.
 
Frågorna är ställda av:
Anita
Eva
Siri
Julia
 
 

Kommentarer:

1 annelie:

skulle oxå vilja vara en palm men på hawaii ;) kram

2 Eva`s blogg:

God morgon tjejen ...va roligt att läsa :) alltid kul att veta mer om den bakom datorn :) ha en fin dag kram

3 ajlimullersandvik.blogg.se:

Åh, en palm låter inte så tokigt ;) Jag skulle nog vilja vara lite närmare min mamma och pappa. Kanske på deras baksida, men ett litet träd som kan tas in i en kruka ibland ;P

sv: Visst är det Mia Wallace ur Pulp Fiction, I LOVE IT!!! Det är helt klart en av mina favoritfilmer!

4 Sanna:

Va kul o läsa dina svar, jag skulle också välja palmträd faktiskt haha :D

5 Släpp taget. följ flödet:

Rolig läsning! :D En palm på hawaii hade inte varit så dumt haha :D Kram

6 Anonym:

Har du någon mail man kan kontakta dig på?

Svar: Du kan kontakta mig på [email protected]
Polly

7 Malin:

Här har vi en till som är extremt blödig oavsett tid och otid :)

8 sandra.:

Så roligt att läsa dina svar, och håller med dig om att hälsan är det viktigaste, och jag gråter också till typ alla filmer haha kram

9 Amanda CL:

åh vill också göra en större resa till Japan har "bara" varit i Tokyo :)

10 CamillaEsi:

Kul att läsa :))

Kram<3

11 Johan:

Svar: ja, jag gillar gammal rock.

12 Martina:

Jättekul att läsa! Kram

13 Gabriella:

Roligt att läsa!!

14 Tilda Barkselius:

Jättekul att läsa, jag gråter också himla lätt!

15 Ebba:

Roligt att läsa, grillchips är också en av mina favoriter! ;)

16 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Kul att läsa!

17 Elsa:

Vilket roligt inlägg! :)

18 Netti Starby:

Kul läsning! Jag är också helt galen i grillchips och det måste jag köpa hem nu till helgen :-D Kram

19 annelie:

den tårbilden har ja sett förut den är vacker på något sett ....kramar till dig tösen

20 Bambi:

Jag är också sjukt blödig faktiskt - men är rätt bra på att inte gråta när jag inte vill gråta. Ingen direkt bra grej - men behändigt.

21 MALIN:

Väldigt kul och intressant att läsa dina svar! Kram

22 ajlimullersandvik.blogg.se:

jag äter typ jämt godis!! måste sluta!!

sv: det regnade exakt hela tiden, och svetten innanför regnkläderna blev helt kalla..! Men det var skönt att komma ut i skogen lite :)

23 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Japan verkar verkligen så häftigt! :D

24 thaipinnen:

är också väldigt blödig hehe

25 JoJo:

kul att läsa och roligt att du har fått så många frågor :)
jag är också väldigt blödig av mig. haha! :P

sv; ja men verkligen! dit måste jag innan jag dör! :D hihi! kram

Kommentera här: