Svar på min frågestund (del 3)

 Har du någon relation med en kille?
Nej jag är singel och trivs med det.

Favorit film?
På smällen. Den är rolig och bra.
 
 
 
 Favorit dag i veckan?
Jag måste ändå säga lördagen. Den skönaste dagen efter en hård arbetsvecka med lite sovmorgon.
 
 

Varför började du blogga?
Den frågan har jag redan svarat på, men det var i samband med min facebook år 2008, då jag reste en del och hade ett partyliv. Jag ville dela med mig av mina äventyr.
 
 Vad är ditt bästa bloggtips?
Se bloggen som en rolig grej och skriv exakt vad du vill. Se det som din frizon. Det viktiga är väl mer vad du vill med din blogg och vad du tycker är viktigt och roligt att ta upp.
 
Hur känns det för dig att dela med sig av så mycket?
Oj den här frågan var bra och knivig. Jag tycker det är roligt att skriva om mitt förflutna liv. Jag är stolt faktiskt, riktigt stolt över allt jag har gått i genom men ändå står på två ben och mår bra. Jag utmanar mig själv att våga skriva om tuffa saker och framför allt släppa skammen. Min erfarenhet vet jag kan hjälpa andra, och jag vill med mina inlägg också visa att man kan lyckas trots att man har haft ett helvete i livet.
 
Drömresa?
Japan. Jag älskar deras kultur, natur, djurrike, kläder.
 
 
Favoriplagg till sommaren?
Jag har inget favoritplagg, jag sätter på mig det som passar till vädret, helt enkelt. Det jag tycker är fint eller känner mig bekväm med.
 
 Vad är ditt dröm yrke?
Att få jobba med vilda djur. Att få skriva och få jobba med mitt skrivande, ge ut en bok eller fler. Jag har väldigt många dröm yrken.
 
(Bilderna är lånade från nätet, förutom den på mig.)

Frågorna har ställts av:
Annelie
Ebba
Gabriella
N
susanas
  

Kommentarer:

1 JoJo:

kul att du har fått så många frågor :) på smällen är en rolig film.

sv; ja dom verkar ha haft nå strul med det, men jag skrev till dom igår här på nouw och dom skulle kolla på det sa dom. så jag hoppas att det fixas! kram

2 sandra.:

Roligt att läsa dina svar :)
och jag kommer ihåg dem där godis påsarna som du la upp en bild på hahaha dem var ju så sjukt goda :D

Håller med dig om att " på smällen" är en sjukt rolig film:)

3 Lucy:

Verkligen roligt att läsa dina svar och filmen på smällen är ju sjukt roligt hahahahaha

4 Ebba:

Kul och läsa ditt svar! :D

5 Gabriella:

Roligt att läsa dina svar!! Kram

6 Eva`s blogg:

Men va roligt med dina svar :) o vilken pingla wow kramen

7 annelie:

va roligt att mina frågor kom med ;) åh sådan tjusig fest pingla du är på bilden ;) kramis

8 Martina:

Jättekul att läsa! :D Kram

9 Tilda Barkselius:

Kul att läsa svaren :)

10 Malin:

Sv: Ja, det var väldigt mysigt! :)

Kul att läsa! :)

11 N:

Vädret i London har faktiskt varit riktigt dåligt nu i två dagar med regn i stort sett hela tiden.. Haha nackdelen med london!

12 Tuva Björnwall:

kul att läsa dina svar!!

13 Siri |Diabitfit|:

Åh Japan skulle jag också vilja åka till :)

14 Släpp taget. följ flödet:

Kul att läsa :D Tycker också om den filmen haha, skrattar lika mycket varje gång jag ser den :P Kram

15 Netti Starby:

Jag älskar också den där filmen och vad coolt att du vill resa till Japan. Vilken snygg header du har gjort och den passar verkligen dig. Vilket program använde du när du gjorde den? Kram

Svar: Ja visst är den rolig hihi. Tack så mycket, vad glad jag blir. Jag har inte gjort den själv, jag har en vän som håller på med sådant, reklam och det så den är inte gjort av mig. Kram
Polly

Kommentera här: