R.I.P älskling

Tyvärr kommer den tiden då man får ta ett tufft beslut. Tiden var kommen för min älskade norskis.
Han hade en del påbörjan till åkommor som följer med åldern, och jag ville inte att min kisse skulle lida, så jag tog beslutet om avlivning.
 
Veterinären kom hit 08:00. Jag bokade en avlivning hemma, så min älskling kunde få somna in i sin trygga miljö. Det gör fruktansvärt ont, han har varit min bästa vän i halva mitt liv. Det är sjukt lång tid och han blev gammal. Han har haft ett jätte bra liv och kommer fortsätta att ha det med sina andra vänner i himmelen.
 
Saknaden är redan stor och tårarna tar aldrig slut. Panikångestattack delux.
 
R.I.P älskade vän.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Nä vad tråkigt och många styrkekramar från mig

2 Ebba:

Kram på dig!!<3

3 Annorlunda:

Beklagar verkligen sorgen.

4 Mallan:

Styrkekramar till dig!

5 JoJo:

många styrkekramar till dig! <3

sv; haha eller hur? jag tycker att den texten är klockren! kram

6 sandra.:

Gråter när jag läser inlägget, för jag vet exakt hur det känns!
jag har också förlorat djur som jag haft i halva mitt liv, dem blir ju ens familj och saknaden kommer alltid finnas där, men man vänjer sig och lär sig att leva med den. I början är det så sjukt jobbigt och jag lider med dig.. Men du gjorde ett val som var för din katts bästa, och han kommer alltid att älska dig så som du älskar honom, STYRKEKRAMAR <3

7 Amanda Lindstrand:

Men åh vad tråkigt :(

8 Martina:

Så tråkigt! Styrkekramar till dig <3

9 Släpp taget. följ flödet:

Oj vad jobbigt! Styrkekramar till dig, väldigt oegoistiskt av dig.. Beundrar det! Kram

10 Vano:

Så tråkigt. Måste ha vari tufft för sig att ha tagit det beslut :(

11 Gabriella:

Åh så tråkigt!! Många kramar till dig <3

12 annelie:

oj va jobbigt men beklagar styrkekram <3

13 Caroline:

Usch vad jobbigt!! Sånt där är ju hjärteskärande på riktigt :( han var riktigt fin. Styrkekramar av dig, du är stark som tog detta beslutet, fint gjort av dig <3

14 Amanda Jona [SPONTAN]:

Tråkigt att höra, kram på dig!

15 Cecilia Hansen:

Det är så jobbigt att ta bort sina djur, de har ju varit en del av livet och man fäster sig så otroligt mycket. Kram

Kommentera här: