Pokemon go (del 1)

Hej mina smurfar
Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg?
 
Min helg har varit fantastisk. Jag fick ju nys om pokemon go, så jag tänkte varför inte prova. Japp jag är helt såld. Nu är jag beroende, haha nej vars men näst intill. Tyvärr kraschade det i några timmar och fortfarande så är det problem med inlogg och att det laggar, det är lite irriterande.
 
Jag har gått flera mil och i flera timmar hela helgen. Ett väldigt bra spel som får ut människor. Inte bara det, hela min stad var fylld med människor som spelade spelet i lördags. Man möter mycket människor vilket är super roligt.
 
Bilden är lånad från nätet.
  

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

Tur att jag inte är så mkt för spel o vill inte prova för kanske faller man ha ha ha dessa mobiler asså ha ha ah kram å fin måndag

2 Eva`s blogg:

Tur att jag inte är så mkt för spel o vill inte prova för kanske faller man ha ha ha dessa mobiler asså ha ha ah kram å fin måndag

3 Philippa Aroose:

Så mycket man röra sig nu när man har börjat spela Pokemon Go har man aldrig gjort innan haha! Ett väldigt häslosamt spel ;)

4 Siri |Diabitfit|:

Inte testat det där, men kanske borde, verkar lite kul :)

5 Jimmy:

Haha det är många som har fastnat för Pokemon Go. Även jag har fastnat för det. Lol

6 linah:

haha min pjojkvän är helt besatt!

7 sandra.:

Amen Polly är du också ett pokemon fan, då kanske man snubblar över dig här i skogarna? haha ne vars! Men märkt att det är hur många som helst som är ute & letar efter pokemon, jag själv har inte testat.. Inte än, men ska väl göra det! haha
Hoppas du haft en bra helg? kram <3

Svar: Hahaha japp ser du någon i nån buske så kan det vara jag. Kanske hänger i någon lina eller ligger i vattnet ). Ja men gör det. Kramis
Polly

8 Lovisa (wildisland):

Jag kör också det, SÅ kul! Men kom inte in igår alls, jätteirriterande!

9 Misstossequeen:

Vi här hemma är helt fast i det spelet haha

Svar: Ja :) Något du är sugen på att göra kanske? ;)

Svar: Det vore något men nu tänkte jag själv ta lite semester dock =). Kramis
Polly

10 Kattis:

Hehe verkar nästan vara hälsofrämjande att spela pokemon go!:P

11 Gabriella :

Åh jag är också helt beroende, tycker det är såå roligt att se folk ute som spelar det!!

12 Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Verkligen super smart spel för att få ut folk!!

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

13 trisiaa:

Smart att få folk att gå ut mera :D

14 Tisa:

Är det gratis? :)

Svar: Japp for free hahaha. Kram
Polly

Kommentera här: