Det var inte i går

Hej mina kära läsare.
 
Jag har svikit bloggen och er väldigt länge och jag ska inte komma med några ursäkter, fast jo jag har helt enkelt inte velat blogga.
 
Jag tappade blogglusten helt samtidigt som jag har haft annat att prioretera.
 
Bloggen var en rutin förut och nu känns det ganska konstigt att skriva igen. Har funderat lite kring vad jag vill få ut med min blogg och helt ärligt är det något jag får fundera vidare kring. Jag skriver för att jag tycker det är kul och givetvis hoppas jag att jag kan inspirera eller hjälpa andra, precis som det var förut. Nog om det nu är jag tillbaka.
 
Nu är det år 2017, det ser vi fram emot eller hur? Hur var erat år 2016?
 
 (Bilden är lånad från nätet.)

Kommentarer:

1 Longevity - en blogg om hälsa:

Jag hade med det som rutin och slutade ett tag men nu har jag fått lusten tillbaka igen

2 sandra*:

Alltså lyckan när man ser att du har kommenterat och skrivet ett inlägg, har försökt få tag på dig men utan resultat haha. Undrar hur allt är med allt, Hur går det med din pappa och familjen, hur mår du? hur går det på jobbet, finns tusen frågor alltså! Saknar dina inlägg riktigt mycket, och hoppas allt är bra med dig, gott nytt år till dig!! <3

3 Netti Starby:

Vad kul att du hör av dig och jag har verkligen saknat dig! <3 Kramis

4 annelie:

vad trevligt att du är tillbaka :D det har varit så tomt utan dig..jag ser verkligen fram emot o läsa din blogg och dina kommentarer igen..men framför allt känns det bra att du är stabil och orkar blogga ;)

många styrke kramar <3

5 Petra Olsson:

Kul att du tittar in vi är många som saknat dig 💞Kram

Svar: Men åå vad gullig du e. Tack
Polly

6 Gabriella :

Åh så roligt att du är tillbaka!!

7 Amanda CL:

vad kul att du är tillbaka! Har också haft några månader av funderande kring min blogg.

sv: tack :)
det är väldigt jobbigt när de inte lyssnar på en :/
kramar

8 N:

Blir så ibland! Har också haft paus ett tag!! :)

9 Kattis:

Välkommen tillbaka och kul att du fått lusten tillbaka!☺
Mitt 2016 var rätt bra och ska försöka få till ett summeringsinlägg till veckan som kommer är tanken!

Kommentera här: