Året 2016

En liten summering av mitt år 2016.
 
:) Jag fick veta att en annan bloggare som följer mig är min "släkting", vilket var super kul och väldigt oväntat.

     :) Jag fick en tillsvidareanställning på mitt nya arbete. 

     =) Jag har fått många nya vänner.

      :) Jag nådde mitt delmål med min vikt, men framför allt blev hälsan bra mycket bättre.

:) Jag klarade kursen privatjuridik.

:) Jag har åkt på festivaler.

:) Jag har klarat att vara god man ett år till.

 

=( Min farbror gick bort.

=( Jag fick veta att jag har hudcancer, men efter "operationen" blev jag fri från den.

:( Det blev ingen utlandssemester.

 

Året har gett mig både positiva som negativa minnen. Året för övrigt har gått väldigt fort och jag ser fram emot det nya året. Visst man skapar sitt egna liv med nya möjligheter, men man kan aldrig direkt veta vad som kommer att hända. Det kan hända vad som helst på bara en dag, vilket jag tycker är spännande.

 

Kommentarer:

1 Helene:

Kul saker! Men tyvärr måste det finnas dåliga saker :o

2 JoJo:

är ju bra att det händer mer positiva än negativa saker, även om det var två riktigt tråkiga saker som hände.

3 annelie:

vad mkt du har hunnit med du är stark jag tror på dig hoppas du har det bra tösen :D kramis

4 A:

Härligt att höra av dig ingen!! Undrade vart du blivit av och har tänkt på dig!
Vad är det för ett arbete du fått?
Kram!

Svar: Vad gullig du e, tack så mycket. Vill dock inte säga vad jag jobbar med, hoppas du är okey med det =). Kram
Polly

5 Bambi:

Jag har också både negativa och positiva minnen från året som gått. Jag fick älska livet samtidigt som så mycket tunga saker inträffade. Men jag ser fram emot att se vad detta året har att bjuda på. Kan knappast bli värre känner jag.

Har tänkt på dig den senaste tiden :D Härligt att höra från dig igen, min vän

6 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Kul att läsa :)

7 sandra*:

Så mycket roliga saker som hänt, men dem tråkiga är så hemska så det finns inte :( du har varit stark i hela ditt liv och du ger aldrig upp, det är så bra <3 och sån lycka att du blev av med cancern!!!!! <3

Låter roligt att en bloggläsare är din släkting;) undrar nästan vem det kan vara, verkar vara en underbar person iallafall.. HAHAHA! kram på dig <3

8 sandra*:

Glömde även skriva, så fin bild på dig! dina ögon är så vackra!

9 Jessica Högberg:

Ett år är alltid både och men ditt verkar fint i sin helhet. Nu taggar vi ett magiskt 2017!

10 Carina:

Fin du är! Hoppas att du fár ett riktigt fint 2017!
Kramar!! <3

11 CAMILLAESI:

Det låter som ett bra år för dig trots de dåliga sakerna.. Hoppas att 2017 blir ett bättre år dig <3

12 Amanda Lindstrand:

Så fin bild på dig :)

13 Tisa:

Det låter som en väldig blandning. Hoppas det nya året har börjat bra! :)

14 Anonym:

Så vacker du är ❤ dina ögon är magiska😉

Svar: Tack
Polly

15 Emma:

Vilken tur att du blev frisk. Låter som ett väldigt händelserikt år! Kram till dig 🎀

Kommentera här: