Vilken dag

Jag tog mig en riktigt skön pw idag, trots lite värk i foten som ej gått över än, men det börjar bli bättre och jag är överlycklig för att det börjar gå åt rätt håll.
 
Vädret har varit kanon lagom skönt satt säga. Stannade till vid våran skatepark och blev helt tagen av hur alla barn vågar åka som dem gör, tänk att man än gång också var så där våghalsig.
 
 
Stannade till vid några fina grönområden och fick sådan lust att tälta, asså va, ja tro det eller ej så är jag en tjej som inte är rädd för att få lite skit under naglarna. Jag är en riktig stadsbo men jag älskar natur. Jag fick i alla fall en tanke att smälla upp ett tält och stormkök helt ensam någonstans. Det får bli ett senare projekt.
 
 
Dagen avrundades med en stor handling på von lidl en hel jävla massa grönsaker, för nu har jag startat min detox period, och nej det är inte för att gå ned i vikt.  Jag äter precis som vanligt men boostar mig några gånger om året för att bli av med överflödigt skit i kroppen. Helt underbart. Det kan vara farligt att gå in på lidel i bland för dem har alltid en massa skoj och erbjudanden, idag blev det en orkide, så fin.
 
 
Kvällens nöje blir att städa, skura golv och ta mig en gostur med gammelmannen som redan intagit position för mys.
 
 
Har eran dag varit bra? Hoppas det.

Kommentarer:

1 Ebba:

Skönt att foten börjar gå åt rätt håll!<3

2 JoJo:

så härligt med en pw! :D

sv; ja kladdiga läppstift är ingen höjdare. men håller med om att färgen är fin :) kram

3 Martina:

Låter riktigt härligt! Kram

4 MALIN:

Vilken bra dag :) Powerwalks är såååå härliga! Kram

5 annelie:

jättefin orkidee min dag har varit en tröttedag jag har varit såååå slö, hoppas på en bättre morgon dag ...kram på dig snällis :D

6 Gabriella:

Fina bilder, skönt med en pw!!

7 Tilda Barkselius:

Skönt med en powerwalk i solen, och jag har också fått värsta cravingen efter att tälta. Skulle vara så mysigt!

8 Siri |Diabitfit|:

Låter skönt! Både med pw och detox :)

9 linah ''afroeve'' moomba:

härliga bilder:D

10 Amanda:

Härligt!

11 FrökenTV, bloggen om tv och film:

SÖT katt

12 Cecilia Hansen:

Jag längtar oxå efter tält och natur. Ska vandra 5 dagar i augusti. Älskar de svenska fjällen😊

13 linah:

asså ååh, såå söt kisse!! <3

Kommentera här: