Smartast i kommun

En pw rakt i solen i två timmar är faktiskt inget jag rekommenderar. Trots solskyddsfaktor 30 fick jag ett kräftansikte, och en riktigt snygg randig bränna. Japp så kan det bli, det blir ingen beach 2016, snarare vassen 2016.
 
Dem sista 30 minuterna av min pw kände jag mig som en flåsande hund, som ivrigt sökte efter en skuggfläck, vilket jag misslyckades med. Ett tag tänkte jag göra änderna sällskap i strömmen. Lyckades ta mig hem i alla fall. Hinkade i mig vatten och ställde mig i en nästan kall dusch.
 
Väntar ivrigt på att få komma till tandläkaren på torsdag inte för att jag vill bränna mina pengar, för satan vad tandläkaren är dyr, helt sjukt. I alla fall jag ska dit och laga en lagning som tydligen inte höll.
 
 

Kommentarer:

1 Släpp taget. följ flödet:

Haha kräftansikte.. Inte roligt, jag förstå, men kunde inte låta bli att dra lite på smilebanden pga uttrycket ;)

Jag hänger också i vassen i sommar vill jag lova haha! Kram

2 Pega Naajarzadeh:

Satans vad varmt det är
Var ute o flera timmar igår och vi var helt döda ja o Ada deckare kl 20 igår. ush ha aldrig gillat värmen faktiskt. Lagom är bäst

3 Lili:

Haha gud, power walk i denna värme? Du är galen! xD

Svar: Ja det blev så hahaha, gör inte om det =)
Polly

4 sandra.:

Haha bästa. Jag lär inte ligga i vassen men kan vinka till dig från stranden om du vill ;) haha nej jag skojar.

Men så jobbigt med PW du är så grymt duktig!!!!!!!
Och var försiktig så du inte bränner dig, kram

5 Susanna:

Så fina bilder och jag kan säga att jag även har bränt mig har f-n inte kunnat sova som det svider.. Vad fint det blev på bloggen och vilken fin kisse. =) Kramis

6 Sanna:

Härligt med pw ju :D Hooppas att du har haft en fin dag! Kram

7 Amanda CL:

va riktigt varmt idag, är inte alls förtjust i såhär varmt :P men ja beställde solglasögon med styrka idag så jag kan läsa på skyltar i sommar också :P får nog även införskaffa en hatt

8 sandra.:

Glömde tilläga att din katt är sååååååå fin!
gosis katt.

9 susanas.blogg.se:

låter jobbigt med en så lång pw i solen hehe..

jag har en försäkring jag betalar varje månad till tandläkaren på så sätt slipper jag betala om de nu skulle behöva laga någon tand eller så.. betalar typ 1200 om året, typ 100kr månaden.

Svar: Jo jag fik höra om den försäkringen men kände att det inte passade mig då jag aldrig typ haft problem med mina tänder. Tack för tipset iaf. Kram
Polly

10 Frida:

Härliga bilder och vilken söt kisse :)

11 ajlimullersandvik.blogg.se:

Såååå skönt med powerwalk, men jag förstår att din inte var lika härlig ;) Jag har alltid med en vattenflaska i ryggsäcken eller promenadbältet, just för att jag är sååååå rädd för att svimma i solen.

12 Cecilia Hansen:

Beach 2016 har jag övergett, funderar på bitch 2016 istället 😂

Svar: Hahaha den var bra. Kram
Polly

Kommentera här: