En liten nominering

Jag blev taggad av Camilla en väldigt rolig och fin människa.
 
Reglerna är:

- Nämn bloggen som nominerat dig och tacka för nomineringen

- Svara på de 11 frågorna som bloggaren ställt

- Nominera nya bloggare och ställ 11 nya frågor

 

1. Vad är din favorit årstid?
 Sommar jag älskar som sagt att vara ute och kyla är jag allergisk emot =).
 
2. Föredrar du att vara hemma och slappa eller ut och festa till det? ;-)
 Hemma, jag har festat nog i mina dagar.
 
3. Är det något du längtar efter just nu?
 Att resa till ett annat land.
 
4. Vem är din favoritperson?
 Jag har många favoriter och en av dem är Carolina Gynning.
 
5. Favorit blogg? 
 Jag har ingen direkt favorit så, jag följer ju alla mina läsare, och alla är bra på sitt sätt, då skulle jag väl säga alla mina läsare.
 
6. Vad tycker är störande?
 Människor som snackar skit, men som bajsar på sig vid en konfrontation. Snacka inte skit om du inte kan stå för det, typ så. Just de hahahaha.
 
7. Vilka mål har du i livet?
 Jäklar, jag har många mål. Flytta utomlands. Starta eget företag. Volentärjobba i Afrika. Har ett projekt på gång som ni kommer att få ta del av senare. Det var några av dem.
 
8. Din favoriträtt?:)
 Kyckling.
 
9. Favoritstad?
Storstäder som London och New York.
 
10. Vilka mål har du med bloggen?
Att nå ut till människor i alla åldrar och att växa, få fler läsare så att mitt andra projekt och min bok kan ges ut.
 
11. Har du någon favorit kändis? 
Jennifer Aniston.
 
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Mina frågor
 
1. Vem är du, beskriv vem du är med 3 ord?
2. Har du några djur?
3. Har du upplevt något jobbigt i livet?
4. Vad gillar du i en blogg?
5. Om du vill ha barn, hur många vill du ha? Om inte, varför?
6. Vad är du duktig på, nämn en sak?
7. Om du fick göra vad du ville i livet, du har obegränsat med pengar, vad skulle du vilja göra med ditt liv, i ditt liv?
8. Om du fick välja att vara en skådespelare för en dag, vem hade det blivit?
9. Om du ser en pågående misshandel, på djur som människa, vad hade du gjort?
10. Vem såg du upp till när du var barn?
11. Om du skulle vilja ändra något på din kropp, vilken kroppsdel skulle det vara och varför? Om inte så är det super bra, för det ska inte behövas.
 
Jag nominerar alla mina läsare att göra denna. Om ni vill.
 

Kommentarer:

1 sandra.:

Kul att se svar på frågor :) håller med dig, det är så störigt med människor som inte kan ta en diskussion haha, när dem snackat skit eller så, och kyckling är så sjukt gott :D

Ja tar lätt dina frågor, dem var klockrena ju. äntligen lite frågor med fart i hahahahahah kram

2 Tilda Barkselius:

Jättekul att läsa :)

3 Emelie Andersson :

Jag kanske ta och gör den, väldigt roligt frågor och jag gillade att läsa dina svar :)

Sv: det är ingen fara :) tack ändå fina du!

4 susanas.blogg.se:

sv: ja verkligen. Hehe ja det sägs ju att det är så. Vi får helt enkelt se när det väl är dags hehe...

vilken rolig nominering. Jag tycker också om London, vart där en gång och vill gärna åka dit igen. När vi var där kollade vi fotboll vilket va sjukt mäktigt.

5 Siri |Diabitfit|:

Svaret på nr 6 är klockrent! :)

6 Tilda:

Jättekul att läsa! :)

7 Eva`s blogg:

Jätte kul att läsa :) va fin header du skaffat dig, tänkte oxå byta min :) kram fina du

Svar: Tack så mycket, det värmer i mitt hjärta. Kram
Polly

8 Emelie Andersson:

snygg header, kul att byta lite ibland :)

sv: Ja jag tycker det med, börjar bli trött på det ;)

Svar: Tack så mycket. Kul att du tycker den e bra. Kram
Polly

9 Netti Starby:

Vad spännande att du ska snart släppa ut en bok och det ser jag fram emot :-D Kram

Svar: Det ska jag tyvärrr inte men planen är att göra det sen vart efter. Skulle vara kul att få dela med mig av saker. Kram
Polly

10 annelie:

fin header du gjort :D kram

Svar: Tack så mycket fina du. Kram
Polly

Kommentera här: