Skruvade saker (del 1)

Alla vet väl hur roligt det är att besöka gynekologen? Det är inte den bästa stunden, då man ligger där helt blottad och visar hela härligheten, inte nog med att man ska ligga tungt på rumpan som dem alltid säger, så ska man alltid ha den där strålkastarlampan. Herregud, ska dem se hela vägen in eller vad är det frågan om.
 
Det var en varm sommar dag. Jag hade haft "problem" med mellanblödningar och ville kolla om det stod rätt till helt enkelt. Självklart vill man se till att vara ren och fräsch, så vad gjorde jag innan jag åkte dit, jo rakade mig. Tog cykeln dit och det var så himla varmt så jag höll på att dö. Klev in på sjukan, träffade gynekologen som bad mig att ta av mig byxorna. Jag hörde att hon lämnade rummet så jag drog av mig byxorna fort och sprang till stolen och la mig där. Hon kom in och såg att jag redan låg där och jag fick då kommentaren, det där gick fort, ja fnissade jag.
 
Precis när hon skulle börja undersöka mig började det klia något enormt mellan benen, det får ju bara inte hända, nyfiken som jag var tittade jag ned och såg att hela härligheten såg ut som en prickig korv. Tydligen hade det blivit irriterat av min "fina" rakning innan och värmen på det. Den där gynekolen typ skällde ut mig efter noter att det inte är bra att raka sig, jag svarade lite kallt i know.
 
Bilden är lånad från nätet
 
När hon började undersöka mig blev hon typ glad, hon hade ett litet flin på läpparna, och kom igen hur kul är det? Jag trodde hon skrattade åt mitt organ. Jag låg där och blev förbannad, efter en stund säger hon att hon måste hämta en sköterska för lite hjälp med ultraljud, det kom in två stycken, helt plötsligt var dem tre sköterskor. Dem kollade min härlighet och diskuterade den, sen säger dem att allt ser jätte bra ut, att det luktade gott och att livmodern var så fin så den skulle kunna användas som undervisningsmatrial, hahahaha jag låg där och tänkte att jag hörde fel, men det gjorde jag inte. Vad skulle ni säga i detta läge? Jag kände i alla fall att det inte var läge att säga tack, undra varför. =)
 
 
Skulle ni vilja se fler sådana här inlägg?
 
 

Kommentarer:

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag gör alltid tvärtom, rakar mig inte i ett par veckor innan jag ska till gynekologen och får alltid massa beröm för att jag låter könshåret vara ifred :P Och så säger jag tack och känner mig duktig. Så fort jag är klar går jag hem och rakar bort det :P

Svar: Hahaha det är ju också en variant. Kram
Polly

2 Caroline:

Haha åh känner igen det där med att man vill vara ren och fräsch!! Jag skulle gärna läsa fler såna här inlägg =)

3 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Hahah vilken udda historia, men fortsätt gärna med detta, det var kul att läsa :)

4 JoJo:

jag hatar att gå till gynekologen just för att man känner sig så blottad. haha, jag hade nog dött lite om gynekologen hade sagt så till mig och hade nog svarat i stil med; ja men det låter ju bra. xD

sv; kul att du gillar inlägget om mig. nej det är inte jobbigt alls, kör mest på en enkel basmakeup så det går fort att sminka sig ;) kram

5 Netti Starby:

Haha självklart vill jag läsa fler sådana inlägg :-D Kram

6 sandra.:

Haha alltså, så jävla pinsamt haha! fortsätt med såna här inlägg :D så roligt att du vågar dela med dig av sånt här, kram fina!<3

7 Gabriella :

Hahahhaa jag tycker att det är riktigt roligt att läsa såna här historier!!

8 Tilda Barkselius:

Hahah förstår att det måste känts konstigt att ha tre sköterskor som kollade på en :)

9 Days by Johanna:

Oh ja mer såna inlägg :)

10 annelie:

haha va konstigt..att det kom fler...du får gärna berätta mer sådana saker ;)

11 Siri |Diabitfit|:

Haha skulle bli sjukt irriterad om någon satt o flina under en sån undersökning xP

12 Bambi :

Asså åååh hahah vad jag inte skulle palla att någon satt och flinade under en sån undersökning. Jag tycker hela grejen är så pinsam. Första gången jag var på gyn så var det för att ta cellprov. Satt där spänd som en fiolsträng för jag visste inte om jag skulle få en manlig eller kvinnlig läkare. När HON kom ut för att hämta mig så typ flina hon och sa Första gången? Eh hehe jepp .... :O

Fler såna här inlägg!!!

13 Amanda Lindstrand:

Åh läskigt med undersökning!

Kommentera här: