3 saker som får mig att må bra

Träning är något jag mår jätte bra av, vem gör inte det. I bland kan det vara jobbigt att starta men när jag väl sätter i gång så mår jag så himla bra.
 
Socialt liv att umgås med vänner och familj gör mig väldigt glad, i bland behöver jag inte ens umgås med dem, utan det kan räcka med lite telefonsamtal eller sms så blir jag glad.
 
Musik får mig alltid på bra humör, beroende på vad det är för musik. Musik betyder mycket för mig.
 
Vad mår ni bra av?
 
 
 ( En oldie)
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag håller med dig om alla tre punkter! Vilken grym bild och hur har du gjort bilden sådär? Grymma plagg du hade på dig också. Kram

2 Lovisa:

Jag håller med dig! Vill också lägga till att dansa hämningslöst - det går inte att vara ledsen efter det.

3 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Musik mår jag såå bra utav! Kram

4 Days by Johanna:

Samma här! :)

5 Amanda CL:

jag mår också bra av att träffa min familj och mina vänner :) sen teatern, skriva och lyssna på bra cd-böcker :)

sv: japan va helt underbart! Tycker om du får möjlighet att du ska åka dit :D ja vagabond har bra skor :D uppbyggda o så :)

hahaha hade så svårt att komma på vad jag tycker bäst om, så tänkte lite så :P

6 Gabriella :

Härligt inlägg, samma hos mig!! Kram

7 CAMILLAESI:

snygging! ;-) Vilket härligt inlägg förresten :) Jag mår också bra av träning(sålänge det typ är powerwalk eller något lugnt, haha)

Kram<3

8 trisiaa:

Åh vad härligt :D

9 Caroline:

Håller med dig på alla punkter!! Glad midsommar! ✿

10 Bambi:

Håller med dig om alla tre punkter - men jag kan ju tillägga skrivande, meditation och att sitta på ett café och bara titta på folk. Det är rätt nice. Att sitta helt ensam liksom.

11 thaipinnen:

så fin du är!

Svar: Men ååå tack. Det värmer. Kram
Polly

12 Malin:

Härligt inlägg! Kärlek, vänner, familjen, musik, konserter och sommaren! :)

13 Anonym:

Musik helt klart!!

Kommentera här: