11 Frågor nominering!

Tack Sandra för nomineringen som alltid.
 
Regler;
Nämn bloggen som nominerat dig och tacka för nomineringen.
– Svara på de 11 frågorna som bloggaren ställt. 
– Ställ 11 nya frågor. 
 
 
 
Mina frågor är:
 
1. Har ni någon förebild?
Jag skulle nog säga att jag har varit min egna förebild. Jag skapar den jag vill vara inte vara någon annan. Sedan kan jag se upp till personer som lyckas i livet.
 
2. Vad är viktigast i en blogg?
 För mig är det när en person vågar vara sig själv, inte spelar att den är något den inte är. Jag gillar djupa bloggar med ärlighet och inte bara fasad. Sen kan jag tycka det är skönt att läsa bloggar som absolut inte är som min, för att bryta mitt tänk, att tänka på något annat.
 
3. Har ni några husdjur?
 Nu har jag bara min ödla kvar.
 
4. Största intresse?
Då måste jag säga musiken, den är viktig för mig. Sedan har jag dans och skrivandet som andra placering. 
 
5. Favoritlåt?
Det är svårt att säga då jag har olika låtar i olika genrer och beroende på humör. Kugg på den hahaha.
 
6. Nämn 3 bloggar som ni följer och tycker är bra =)
 Hmm just nu följer jag ingen, annars så följer jag alla som följer mig, och givetvis några som inte följer mig hahaha.
 
7. Vad äter ni helst till frukost?
Ägg, havregryn och färskpressad juice jag gör själv.
 
8. Favorit godis?
 Äter inte godis, men favoriten är grill chips.
 
9. Favoritplagg?
Mina nike air skor och better bodies träningskläder. Älskar träningskläder.
 
10.  Tv serier som ni följer?
 Följer ingen serie där emot ser jag serier när typ alla säsonger finns, med andra ord tittar jag på serier i efterhand. Old school här.
 
11. Hur länge har ni bloggat?
Jag har bloggat i 8 år, men varit mest seriös i 1 år nu.
 
 
Jag kommer inte på några nya frågor att ställa. Vill ni ta denna lista som Sandra gav så do it.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh inte visste jag att du har en ödla och kan du inte lägga upp bilder på ödlan? :-D Kram

2 Days by Johanna:

Kul och läsa, gillar ditt svar på dina favorit bloggare haha

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

Så kul att få läsa! :)

4 Amanda Lindstrand:

Kul med frågor!

5 Tilda:

Jätteroligt att läsa! :)

6 Amanda Lindstrand:

Jag har också bloggat i 8 år :D

7 Ebba:

Roligt att läsa! :)

8 MADDISENJ.SE:

Intressant att läsa

9 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Åh vilken rolig lista!! :D Svårt med låtar!

Kommentera här: