Söndags pepp

Hur många gånger har inte tankarna gått på att man har ett skit liv bara för att man har en dålig dag? För mig har det varit ganska många dagar av mitt liv som jag har fått en sådan känsla, allt är skit, jag ger upp, jag lägger ned.
 
Men ack så bra det är att man bara kan gå och lägga sig efter alla måsten och vakna upp till en ny dag, med nya möjligheter.
 
Tillåt er själva att ha en dålig dag, alla har vi det, men livet är inte skit för det.
 
 
 
 
 
 Bilden är lånad från nätet.

Kommentarer:

1 Carina :

Hej fina Polly! Det var länge sedan.. Du har så rätt.. Nya dagar ger nya möjligheter! Hoppas att du får en toppendag idag söndag! Kram

2 Eva`s blogg:

Håller med dig snuttan ;) idag känns det tungt att gå till jobb men jag ser fram emot ledighet i mo ha ha kram å fin dag till en fin tjej

3 Linnea Aurora:

Mycket sant!!

4 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

Så bra inlägg!

5 Erica:

Så himla bra! <3

6 Malin:

Sv: Ja, det är så kul att ha sett dem och de är riktigt bra live! :)

Så sant så!

7 Siri |Diabitfit|:

Du har så rätt :)

Kommentera här: