Jag lever

Hej mina sockertoppar.
Long time no see.
 
Det var ett bra tag sedan som jag skrev något, jag har verkligen saknat mitt skrivande och era värmande kommentarer, men i bland bör man ta hand om sig själv i struliga stunder. Allt löser sig med tiden.
 
Det blev ingen resa utomlands som jag så fint efterlängtade men det finns tid för det senare, eller jag ska ta mig tid.
 
Jag har haft en tid med så kallad "familjekris", och vad det är kommer jag att dela med mig av senare.
 
 
När jag inte jobbar har det blivit några härliga promenader i både regn och solsken, och eftersom jag är omringad av så mycket död och sjukdomar, passar ju kyrkogårdar mig perfekt, hahaha nej vars, tyckte dock detta träd var väldigt fint.
 
 
Och denna park är så fin på sommaren i Norrköping.
 
 
Oväder gillas väl inte, men jag tycker moln är så häftiga.
 
 
Sen fick jag besök av en oväntad vän mitt i natten för ett tag sedan, öppen balkong på natten var tydligen inte smart då jag fick Mr batman på besök. Jag har inget emot fladdermöss men dem får gärna stanna utomhus hahaha.
 
 
Jag ville bara tala om att jag lever för er som undrar.
Hur har ni haft det?

Kommentarer:

1 sandra.:

Så glad jag är att höra ifrån dig, har varit riktigt orolig!
Och saknar dina inlägg riktigt mycket, men att tänka på sig själv och koppla bort bloggen vid jobbiga stunder gör du helt rätt i! Och så fina bilder, Norrköpings parker är verkligen så fina! Ta hand om dig så länge och hoppas du snart är tillbaka här i bloggen <3 kram

2 Lina Lingman:

Vad fint!

3 Amanda CL:

låter väldigt jobbigt <3 hoppas verkligen det löser sig så bra det nu går <3 tänker på dig! kramar

sv: tack så mycket :) <3

4 Släpp taget. följ flödet:

Jag hoppas att det lugnar ner sig lite för dig snabbt <3 Vilken otroligt mysig park!! Kram

5 Malin:

Parker är så mysigt på sommaren! :) Hoppas att det löser sig.

Kommentera här: