Lördagsmys

I dag har det varit full rulle som vanligt.
Vaknade till skit väder. Min mor hade lyxen att dra till Ullared i går, vilken tur att hon har en sådan underbar dotter som mig som ställer upp och är hundvakt hahaha.
 
I dag har det blivit promenader ute i regnet för att sedan lämna lillen till mamma. Tog mig en kaffe och fick en present som tacken för att jag var hundvakt, jag blev jätte glad. Jag har blivit besatt av ljus, så nu såg mamma till att jag fick dessa till min samling.
 

När jag var åter hemma igen la jag mig på soffan och tittade på en dokumentär och somnade, va fasen det var ju inte särskilt smart. Skulle ha gått på bio i dag men tappade lusten då klockan drog i väg.
 
Jag måste nog säga att jag är tröttare än vanligt, det är mörkt när man kliver upp och det mörknar till väldigt fort på kvällen, eller det hinner inte ens bli kväll förrän det är mörkt. Känns konstigt. Nada energi i alla fall, någon mer som känner som jag?
 
Första advent i morgon också, shiiit vad tiden går fort, men tiden får gärna gå fort för mig nu då jag längtar till vår och sommar.
 
Nu ska jag fortsätta titta på lite dokumentär, mysa med mig själv, jag hoppas verkligen jag kan somna sen. Annars så har jag min övervakare som tittar till mig, självaste Buddha. Det är en riktig man det. 
 
 
Sov gott mina fantastics så hörs vi i morgon.
Kramis
 
 
 
 

Kommentera här: